0


Kako da znam da li je moja porudžbina primljena?

Dobićete e-mail poruku kojom ćemo potvrditi Vašu porudžbinu, a u najkraćem roku, ukoliko bude potrebe, neko će Vas kontaktirati putem telefona, kako bismo Vam pružili dodatne informacije u pogledu isporuke i troškova dostave.

 

Šta znači dodaj u korpu?

„Dodaj u korpu“ znači da ste dodali proizvod u Vašu porudžbenicu i on će tu ostati dok ne pređete u sledeći korak kupovine. Naravno Vi uvek možete proizvod da uklonite iz korpe.

 

Na koji način mogu da platim proizvod?

Na www.mirius.rs naručene proizvode možete platiti na sledeće načine:

• Online plaćanje platnim karticama

• Pouzećem robe

• Plaćanje uplatnicom

 

Više o načinima plaćanja:

ONLINE PLAĆANJE PLATNIM KARTICAMA

Ukoliko ste odabrali opciju Online plaćanje platnim karticama, kliknite na Naplata i isporuka otvoriće Vam se stranica gde je potrebno da upišete svoje lične podatke u predviđena polja. Kada ste popunili ova polja, kliknite na Potvrdi porudžbinu. Otvoriće se stranica sa potvdom narudžbenice. Klikom na Potvrda, link će Vas odvesti na sajt banke gde Vas molimo da popunite predviđena polja brojem Vaše platne kartice i ostalim potrebnim informacijama.

PLAĆANJE PROIZVODA POUZEĆEM

Ukoliko ste odabrali opciju plaćanja Pouzećem robe kliknite na Naplata i isporuka otvoriće Vam se stranica gde je potrebno da upišete svoje lične podatke u predviđena polja. Kada ste popunili ova polja, kliknite na Potvrdi porudžbinu. Otvoriće se stranica sa potvdom narudžbenice. Klikom na Potvrda Vaša porudžbina će biti prosleđena našem operateru koji će Vas pozvati u najkraćem roku kako bi Vaša porudžbina bila potvrđena

PLAĆANJE UPLATNICOM

Ukoliko ste odabrali opciju Plaćanje uplatnicom dovršite porudžbinu i popunite priznanicu prema primeru sa sajta i uplatite u Vašoj pošti ili u banci ili putem e-bankinga.

 

Kojim platnim karticama mogu da platim?

Ukoliko poručujete proizvod online uplatu možete izvršiti sledećim platnim karicama: MasterCard, Maestro i Visa.

 

Kako da znam da su podaci sa moje kartice bezbedni?

Sve transakcije se obavljaju putem sigurnosnog platnog sistema banke. Izborom kartice kao načina plaćanja prebacujete se na obezbeđeni portal banke na kome se vrši transakcija. Mi ne čuvamo podatke sa Vaših platnih kartica.

 

Da li mogu da koristim različite platne kartice sa mojim nalogom?

Da, možete koristiti različite platne kartice, jer podaci sa Vaših kartica ne ostaju u www.mirius.rs bazi.

 

Kako da znam da nećete odati moje podatke drugim licima/kompanijama?

Mirius doo se obavezuje da će čuvati privatnost svojih registrovanih članova i kupaca.

 

IZJAVA O ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Polisa privatnosti - Naše obaveze u očuvanju privatnosti korisnika

U ime kompanije Preduzeće za prikazivanje filmova video filmsku distribuciju i trgovinu MIRIUS doo Beograd obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se odjave sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Mirius-u su odgovorni za poštovanje načela zaštite privatnosti.

 

www.mirius.rs se zalaže za očuvanje principa privatnosti u prikupljanju, korišćenju i zaštiti korisničkih informacija. U skladu sa ovim načelima www.mirius.rs:

• Dostavlja obaveštenja korisnicima po ustaljenoj praksi.

• Omogućava izbor na koji način će se podaci koristiti u marketinške svrhe.

• Obezbeđuje mogućnost ažuriranja ili promene podataka.

• Ograničava dostupnost vaših informacija.

• Omogućava kontakt u vezi pitanja koja su vezana za zaštitu privatnosti.

 

www.mirius.rs veoma ceni odnos koji ima sa svojim kupcima i odgovorno je posvećen upravljanju informacijama o korisnicima. Velika pažnja je usmerena ka čuvanju ličnih informacija, u skladu sa postojećim zakonima o privatnosti i u skladu sa internim standardima i praksom.

 

Polisa zaštite privatnosti www.mirius.rs

Ova polisa opisuje informacije i praksu u zaštiti privatnosti koja se primenjuje u maloprodajnim objektima Miriusa, Web prodavnici www.mirius.rs i svim drugim lokacijama, prilikama i dešavanjima na kojima se prikupljaju informacije od strane www.mirius.rs. Kada nam prosledite Vaše lične informacije, pristajete na praksu korišćenja informacija na način kako je to opisano u ovoj polisi.

 

Tipovi prikupljanih informacija

Informacije koje www.mirius.rs može prikupljati su:

• Vaše kontakt informacije (ime, prezime, poštanska i e-mail adresa, broj telefona)

• Informacije za naplatu i isporuku (broj kreditne kartice, adresa za isporuku)

• Informacije ličnog izbora (lista željenih proizvoda, komentari o ponuđenim proizvodima)

 

Prikupljanje informacija

U toku kupovine ili tokom korišćenja naših servisa ili usluga, možemo Vam zatražiti Vaše lične informacije. To se može desiti u sledećim slučajevima:

• prilikom online registracije korisničkog naloga

• pri kupovini proizvoda

• korišćenjem nekog servisa ili usluge

• pri dostavi ili instalaciji proizvoda ili servisa

• učestvovanjem u nagradnim igrama, poklonima, anketama i istraživanjima

• uspostavljanjem kontakta preko Web stranica

• učestvovanjem u drugim aktivnostima www.mirius.rs

 

Korišćenje informacija

Prikupljene informacije se koriste u sledećim slučajevima:

• popunjavanje formi u zahtevima za proizvodima, servisima ili informacijama

• obezbeđivanje i pružanje korisničkih servisa

• organizacija i administracija nagradnih igara, poklona, anketa i istraživanja

• ponuda novih proizvoda i servisa

• poboljšanje efektivnosti naše Web stranice, marketinških aktivnosti, servisa i ponude

• sprovođenje istraživanja i analiza

• slanje informacija u marketinške svrhe

• obavljanje drugih poslovnih aktivnosti

 

Prikupljanje informacije o drugim osobama ili od drugih osoba

Ukoliko nam dostavite informaciju o drugim osobama ili ako druge osobe dostave informacije o Vama, iste će biti korišćene striktno u svrhe za koje su i dostavljene. Kao primer ovog tipa informacija možemo da navedemo adresu prijatelja na koju će biti dostavljena porudžbina ili preko nekih drugih opcija.

 

Prosleđivanje ličnih informacija

www.mirius.rs ne prodaje i ne iznajmljuje Vaše lične podatke trećim licima.

 

www.mirius.rs može imati potrebu da prosledi informacije određenim trećim licima, kao što su naš call centar, ovlašćeni servis ili drugi predstavnici koji nastupaju u naše ime. Ova akcija može biti preduzeta u sledećim slučajevima:

• ispunjavanje korisničkih porudžbina

• slanje marketinških obaveštenja

• dostavljanje paketa

• servisiranje proizvoda

• sprovođenje istraživanja, analiza ili drugih upita

• slanje regularnih poštanskih ili elektronskih poruka

• procesiranje plaćanja putem kreditnih kartica

 

Treća lica, sa kojima www.mirius.rs ima ugovor su ovlašćena da prosleđene informacije koriste isključivo u svrhe za koje su unajmljena. Kao deo ugovora sa njima, u obavezi su da slede pravila privatnosti koja smo im prosledili i da preduzmu razumne mere predostrožnosti kako bi obezbedili sigurnost Vaših ličnih podataka.

www.mirius.rs će eventualno biti prinuđena da prosledi lične podatke validnim sudskim vlastima, po sudskom pozivu, sudskim istražiteljima ili drugačije kako je propisano zakonom. Takođe, zadržavamo pravo da prijavimo istražnim organima aktivnosti za koje smatramo da su nezakonske. www.mirius.rs može proslediti određene lične podatke u slučaju da verujemo da je taj postupak razumno potreban kako bi se zaštitila prava, svojina i sigurnost drugih i nas samih. Isto tako lični podaci se mogu proslediti u slučaju korporacijske prodaje, integrisanja, akvizicije, raspuštanja ili nekog sličnog događaja.

 

Mogućnost neprihvatanja marketinških aktivnosti

Jednom kada prikupimo vaše podatke, možemo Vam poslati marketinška obaveštenja koja sadrže povoljne ponude, promocije, prodajne akcije i ostale sadržaje. U svakom trenutku imate opciju neprihvatanja budućih marketinških obaveštenja www.mirius.rs

Za prestanak primanja marketinških obaveštenja, molimo Vas da nas o tome blagovremeno obavestite putem naše email adrese.

 

Obezbeđivanje sigurnosti za lične podatke 

Bilo da kupujete putem Interneta ili u našoj prodavnici, primenjuju se mere bezbednosti i razumne predostrožnosti kako bi se sprečio gubitak, zloupotreba i neovlašćeni pristup Vašim ličnim podacima koji su pod našom kontrolom. www.mirius.rs ne može da osigura ili garantuje sigurnost bilo kog podatka koji se prosleđuje putem elektronske pošte, tako da to radite na sopstvenu odgovornost.

S obzirom da je sigurnost Vaših ličnih podataka visok prioritet, preduzet je određen broj akcija kako bi omogućio pouzdan, tačan i siguran transfer podataka. Web stranice www.mirius.rs koriste tehnologiju enkripcije, kao što je Secure Sockets Layer (SSL), kako bi se zaštitili Vaši lični podaci tokom transfera podataka. SSL vrši enkripciju podataka iz porudžbine, kao što su Vaše ime, prezime, adresa i broj telefona.

Kako bi podigli nivo sigurnosti, prilikom kreiranja korisničkog naloga na našim Web stranicama, potrebno je da odaberete ličnu šifru koja bi trebalo da sadrži od 6 do 30 slovnih karaktera, uključujući kombinaciju i slova i brojeva. Lično ste odgovorni za očuvanje tajnovitosti vaše šifre ili podataka o korisničkom nalogu.

Korišćenje Internet kolačića (Cookies), ostalih tehnologija i trećih lica za prikupljanje podataka

Internet kolačić je mala datoteka koju Web stranica ili e-mail poruka šalje Vašem Internet čitaču, koji ga onda može sačuvati na Vašem hard disku. Naše Web stranice i e-mail poruke koriste Internet kolačiće kako bi maksimalno personalizovali proceduru kupovine na našim Web stranicama. Kolačić simulira neprekidnu konekciju. Oni omogućavaju čuvanje informacija o Vašim podešavanjima i sesijama i dozvoljava pristup Web stranicama bez ponovne personalizacije.

Web čitač (browser) se može podesiti da ne prihvata Internet kolačiće. U tom slučaju ćete biti u mogućnosti da gledate naše Web stranice, ali nećete moći da kreirate korisnički nalog ili da napravite porudžbinu.

Naš Web server automatski sakuplja informacije kao što su adresa (URL) Web stranice sa koje ste došli, koje stranice ste posetili na našoj Internet prezentaciji, koji Web čitač koristite za pregled naših Web stranica i ostale statističke podatke koji nam pomažu da znamo kako posetioci koriste naše Web stranice.

Web stranice Miriusa koriste servise koje obezbeđuju treća lica i koja u naše ime, putem Interneta, analiziraju saobraćaj i posećenost naših Web stranica. Na taj način mogu biti prikupljane anonimne informacije o Vašim posetama našim Web stranicama i Vašoj interakciji sa našim oglašavanjima. Za te potrebe se mogu koristiti tehnologije slične onima koje smo opisali u prethodnim pasusima, kako bi se izmerila efikasnost oglašavanja i e-mailova.

 

Ažuriranje ličnih podataka

www.mirius.rs želi da Vaši lični podaci budu tačni i kompletni. Obezbedili smo nekoliko različitih metoda za ažuriranje istih.

Ako ste kreirali korisnički nalog na www.mirius.rs web stranici, možete ažurirati Vaše podatke nakon prijave.

 

Sakupljanje informacija o deci

www.mirius.rs neće svesno ili namerno prikupljati lične podatke putem Interneta od dece koja su mlađa od 13 godina. Zalažemo se za zaštitu prava dece!

 

Kontakt

Ukoliko imate pitanja ili pritužbe koje se tiču privatnosti i sigurnosti Vaših podataka, ili ukoliko imate saznanja ili sumnju o narušavanju privatnosti ili sigurnosti, molimo Vas da nas kontaktirate na neki od sledećih načina:

1. Pošaljite zahtev na e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

 

Zašto je moja platna kartica odbijena?

Postoji mnogo razloga zbog kojih Vaša kartica može biti odbijena, kao što su: pogrešan broj, pogrešan datum isteka kartice, ograničenja koja banka postavi, nedovoljno sredstava. Ukoliko dođe do odbijanja Vaše kartice, molimo Vas da kontaktirate Vašu banku.

 

Kada vršite naplatu proizvoda sa mog računa?

Kada plaćate karticom online, sredstva se na Vašem računu rezervišu odmah, a naplata sredstava pre isporuke.

 

Kada dobijam obaveštenje o izvršenoj transakciji?

Po obavljenoj transakciji ćete dobiti obaveštenje na e-mail.

 

Kako vršite isporuku?

Svi proizvodi poručeni putem Mirius web prodavnice koje imamo na zalihama na isporučuju se u roku do 2 do 7 radnih dana od prijema porudžbine kuriskom službom ili dostavnim vozilom, a plaćate ih prilikom preuzimanja, sem ukoliko ih niste platili on-line, platnom karticom.

Kurirska služba će Vam pouzećem naplatiti i trošak isporuke. Troškovi isporuke obračunavaju se prema važećem cenovniku kuriske službe, a u zavisnostio od vrednosti i težine paketa, kao i mesta gde se pošiljka šalje. U slučaju da Vas kurir ne pronađe na navedenoj adresi ostaviće Vam obaveštenje kako možete da preuzmete svoju pošiljku.

Sve pošiljke predate kurirskoj službi do 16 h, od ponedeljka do petka biće Vam isporučene sledećeg dana u periodu od 08 do 14 h. Sve pošiljke predate kurirskoj službi posle 16 h biće Vam ispočene narednog radnog dana. Pošiljke koje predamo u petak biće Vam isporučene u subotu ili ponedeljak. U dane vikenda kurirske službe ne preuzimaju pošiljke, tako da se porudžbine primljene tokom vikenda otpremaju u ponedeljak.

Informaciju o tome da li smo predali pošiljku kurirskoj službi ili ne možete dobiti pozivanjem broja 011/283-06-03. Nismo u mogućnosti da preciziramo tačno vreme isporuke pa Vas zato molimo da pažljivo birate i upišete adresu dostave (na primer, možete dati adresu na poslu kao adresu isporuke).

 

Ko plaća poštarinu? 

Primalac plaća poštarinu.

 

Šta da radim ako dugo čekam na isporuku?

Ukoliko imamo na zalihama proizvod koji ste poručili, isti će biti isporučen u roku od 2 do 7 dana. Ukoliko je proizvod koji ste poručili rasprodat ili ga iz nekog drugog razloga nemamo na zalihama dobićete mailom obaveštenje da je traženi artikal trenutno nedostupan. Naravno, uvek možete da da pozovete 011/283-06-03 i da dobijete obaveštenje o razlozima kašnjenja isporuke.

 

Šta da radim ukoliko nisam zadovoljan/a proizvodom ili sam dobio oštećen proizvod?

Ukoliko niste zadovoljni www.mirius.rs proizvodom uslovi i postupak reklamacija su utvrđeni Pravilnikom o rešavanju reklamacija potrošača Mirius d.o.o., koji je u skladu sa Zakonom o uslovima za obavljanje prometa robe i Zakonom o zaštiti potrošača. Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod, za koji se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest meseci od dana kupovine.

Prilikom reklamacije kupac je u obavezi:

• da reklamaciju prijavi putem telefona 011/283 06 03, email-a: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ili da reklamirani proizvod pošalje poštom (na adresu: Mirius doo, Velikomoravska 11, Beograd)

• da reklamirani proizvod dostavi u adekvatnoj ambalaži (originalnoj) sa pratećom dokumentacijom,

• da podnese na uvid original računa o kupovini

• da iznese precizan opis neispravnosti proizvoda Mirius doo je u obavezi da potrošača obavesti o odluci donetoj po reklamaciji u roku od osam dana od dana prijema reklamacije i da osnovan zahtev iz reklamacije ispuni u daljem roku od 15 dana.

Ako je reklamacija osnovana, zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:

1. zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili

2. povraćaj iznosa plaćenog za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja ili

3. otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Potrošač nema prava iz prethodnih stavki ako je nedostatak na robi nastao njegovom krivicom. Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod, za koji se izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku naznačenom na garanciji, od dana kupovine.

Prilikom reklamacije kupac je u obavezi:

• da reklamirani proizvod odnese u adekvatnoj ambalaži (ukoliko je moguće u originalnoj) u najbliži ovlašćeni servis, naznačen na garantnom listu,

• da podnese na uvid original garantnog lista i računa o kupovini,

• da iznese precizan opis neispravnosti proizvoda

Ukoliko ovlašćeni servis nije u mogućnosti da otkloni nedostatak, odnosno kvar na reklamiranom proizvodu, isti izdaje potvrdu o tome, što potrošaču daje pravo na:

1. zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili

2. povraćaj iznosa plaćenog za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja.

www.mirius.rs zadržava sva prava promene cene proizvoda, ako ste poručili proizvod po jednoj ceni i sa tom cenom ste ga primili na kućnu adresu, a nakon toga je cena promenjena, imate pravo na povraćaj iznosa koji ste za proizvod platili. U slučaju povraćaja novca za reklamirani proizvod kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Mirius d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartici, u svim ostalim slučajevima novac će biti vraćen na tekući račun kupca.

Naš sektor za brigu o kupcima i reklamacije će Vašu reklamaciju rešiti u najkraćem mogućem roku.

 

Da li mogu da otkažem porudžbinu?

U slučaju da želite da otkažete porudžbinu molim Vas da pošaljete email na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ili pozovete 011/283-06-03, kako bi je otkazali.

 

Previlnik o rešavanju reklamacija

Reklamacije

Uslovi i postupak reklamacije utvrđeni su Pravilnikom o rešavanju reklamacija potrošača Mirius d.o.o., koji je u skladu sa Zakonom o uslovima za obavljanje prometa robe i Zakonom o zaštiti potrošača.

Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod, za koji se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest meseci od dana kupovine.

 

Prilikom reklamacije kupac je u obavezi:

• da reklamaciju prijavi putem telefona 011/283-06-03, email-a na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ili da reklamirani proizvod pošalje poštom (na adresu Mirius d.o.o., Velikomoravska 11, Beograd,)

• da reklamirani proizvod dostavi u adekvatnoj ambalaži (ukoliko je moguće u originalnoj) sa pratećom dokumentacijom,

• da podnese na uvid original računa o kupovini

• da iznese precizan opis neispravnosti proizvoda

Mirius je u obavezi da potrošača obavesti o odluci donetoj po reklamaciji u roku od osam dana od dana prijema reklamacije i da osnovan zahtev iz reklamacije ispuni u daljem roku od 15 dana.

Ako je reklamacija osnovana, zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:

1. zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili

2. povraćaj iznosa plaćenog za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja ili

3. otklanjanje nedostatka na proizvodu.

 

Potrošač nema prava iz prethodnog stava ako je nedostatak na robi nastao njegovom krivicom. Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod, za koji se izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku naznačenom na garanciji, od dana kupovine. Prilikom reklamacije kupac je u obavezi:

• da reklamirani proizvod odnese u adekvatnoj ambalaži (ukoliko je moguće u originalnoj) u najbliži ovlašćeni servis, naznačen na garantnom listu,

• da podnese na uvid original garantnog lista i računa o kupovini,

• da iznese precizan opis neispravnosti proizvoda

 

Ukoliko ovlašćeni servis nije u mogućnosti da otkloni nedostatak, odnosno kvar na reklamiranom proizvodu, isti izdaje potvrdu o tome, što potrošaču daje pravo na:

1. zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili

2. povraćaj iznosa plaćenog za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja.

 

Mirius doo zadržava sva prava promene cene proizvoda, ako ste poručili proizvod po jednoj ceni i sa tom cenom ste ga primili na kućnu adresu, a nakon toga je cena promenjena, imate pravo na povraćaj iznosa koji ste za proizvod platili.

U slučaju povraćaja novca za reklamirani proizvod kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Mirius d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartici, u svim ostalim slučajevima novac će biti vraćen na tekući račun kupca.

 

Novo u ponudi

KO SMO MI?

U ulici Velikomoravska br. 11 otvaramo novi, poslovni prostor koji će biti koncipiran na distribuciji i prodaji.
Mi radimo ono što volimo i volimo da to većina voli!!!
Iza nas stoji bogato iskustvo u vidu nekoliko restorana koje smo enterijerski i namenski kreirali. To su Lorenzo i Kakalamba, Duke of Duduke, Institut za Burger, Prase i Gulaš i dolazeći Sana Daae.

Prijava na Newsletter

Štampa