0


Uslovi korišćenja Mirius
logo

 

NAPOMENA: Pre plaćanja platnim karticama (VISA, Maestro) molimo Vas da proverite stanje zaliha odnosno da li je traženi artikl raspoloživ za slanje odmah po uplati. Tel. +381 11 283 06 03

USLOVI KORIŠĆENJA

Molimo vas da pre korišćenja web stranice ili korištenja njenih usluga pročitate ove uslove korišćenja i odgovornosti

POTVRDA I PRIHVAĆANJE USLOVA KORIŠĆENJA

Prijavom na web stranicu i/ili korištenjem web stranice mirius.rs , smatra se da je korisnik u svakom trenutku upoznat sa ovim uslovima korišćenja, te da ih u potpunosti razume i prihvata. Ako se korisnik ne slaže s ovim uslovima korišćenja, molimo da se ne koristiti našim stranicama ili uslugom.

KORIŠĆENJE USLUGA

Registracijom za usluge Mirius korisnik dobija podatke o korisničkom nalogu – korisničko ime i lozinku. Korisnik je dužan čuvati podatke o korisničkom računu, te je u potpunosti odgovoran za svu štetu nastalu neautorizovanim korišćenjem svog korisničkog naloga. Završetkom registracije korisnik prihvata odgovornost za sve aktivnosti povezane s korišćenjem usluga Mirius. Usluge se ne mogu koristiti u nezakonite svrhe, a korisnik usluga se obvezuje da će se njima služiti u skladu sa svim važećim zakonima, propisima ili konvencijama, uključujući ali ne ograničavajući one koje se odnose na privatnost podataka, međunarodne komunikacije i izvoz tehničkih ili li

nih podataka. Mirius nema kontrolu nad sadržajem informacija koje se prenose preko korisničkih računa. Mirius ne garantuje tačnost ili pouzdanost bilo kog mišljenja, saveta ili izjava datih preko naloga Mirius niti ta mišljenja zastupa. Korisniku je izričito zabranjeno korišćenje usluga za prenos bilo kakve nezakonite, štetne, preteće, uznemirujuće, prostačke, vulgarne te svake druge nepoželjne informacije bilo koje vrste, uključujući, ali ne ograničavajući se na svako ponašanje koje bi ohrabrivalo kazneno delo, kršenje prava trećih osoba, dovođenja do građanske odgovornosti ili kršenje bilo koji lokalnih, državnih, nacionalnih ili drugih zakona. Korisnik se obvezuje da se uslugom neće koristiti na način koji bi ometao Mirius ili druge korisnike.

 

IZMENE I PREKID USLUGE

Mirius zadržava pravo, prema vlastitom nahođenju, ukidanja i promene izgleda, sadržaja i uslova korišćenja web stranice Mirius kao i svih servisa koje su sastavni deo mreže Mirius, bez obaveze prethodne najave. Izmene stupaju na snagu odmah nakon što su objavljene na našoj web stranici. Mirius nije odgovoran za bilo kakvu štetu nastalu tim promenama. Korisnik potvrđuje i prihvata da Online Prodavnica ne garantuje stalan, neprekidan ili siguran pristup na naše web stranice i da rad naše web stranice može biti ometen brojnim uticajima ili okolnostima van naše kontrole.

 

INFORMACIJE O AUTORSKOM PRAVU I ZAŠTITNOM ZNAKU

Svi sadržaji koji se nalaze na ovim stranicama ili su im dostupni, uključujući web dizajn, tekst, korporativna imena, oznake usluga, logotipove, web stranice i imena domena Mirius, zaštićeni su autorskim pravom ili drugim zakonima o intelektualnom vlasništvu te se ne sme reprodukovati, distribuirati ili na bilo koji drugi način koristiti u komercijalne svrhe bez izričitog pristanka mreže Mirius ili na bilo koji način koji može uzrokovati štetu mreži Mirius ili bilo kojoj trećoj strani. Dokumenti, podaci i informacije objavljeni na mreži Mirius mogu se koristiti samo za lične potrebe korisnika i na njihovu vlastitu odgovornost, uz poštovanje svih autorskih i vlasničkih prava te prava trećih lica.

 

ODŠTETA

Korisnik se obavezuje nadoknaditi štetu, te Mirius, njegove partnerske kompanije, službenike, direktore i zaposlene ne smatra odgovornima ni za kakve tvrdnje ili zahteve, uključujući razumne pravne naknade i troškove zatražene od strane trećih osoba koje proizilaze iz korišćenja usluge korisnika, kršenja ovog Ugovora ili povrede prava od strane korisnika ili drugih korisnika usluga koji se služe korisnikovim računom, bilo kojih prava intelektualnog vlasništva ili bilo kojeg drugog prava bilo koje osobe ili entiteta. Mirius zadržava pravo ukidanja ili uskraćivanja mogućnosti korišćenja korisničkog računa usluga za koje je korisnik registrovan bez prethodne najave ili/i objašnjenja. Mirius ne snosi odgovornost ni za kakvu štetu nastalu ukidanjem korisničkog računa usluga za koje je korisnik registrovan.

 

ODGOVORNOST


Informacije i materijali na našoj web stranici mogu sadržavati tehničke ili tipografske greške. Promene se povremeno rade u sadržaju web stranice. Mirius ne daje nikakve garancije koje se odnose na informacije, materijale ili slike na web stranici, i ovime se izričito odriče svih garancija u odnosu na bilo koju informaciju, materijal ili sliku na web stranici. Ni pod kojim okolnostima, uključujući nemar, Mirius ili neko drugi ko učestvuje u stvaranju, koji proizvodi ili distribuira usluge ne može biti odgovoran ni za kakve direktne, indirektne, slučajne, posebne ili posledične štete koje proizilaze iz upotrebe ili nemogućnosti upotrebe usluge, kao ni za rezultat koji proizađe iz grešaka, propusta, prekida rada, brisanja datoteka, nedostatka, kašnjenja u radu ili prenosu ili za bilo koji drugi neuspeh učinka.

 

ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

 

POVRAĆAJ SREDSTAVA

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, pouzećem ili po predračunu, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Mirius je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja ako je plaćanje izvršeno platnim karticama, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice, odnosno povraćaj sredstava će izvršiti putem pošte ili druge kurirske službe koja je naplatila prilikom preuzimanja (pouzećem). Za uplate preko tekućeg računa, povraćaj se vrši običnim nalogom za prenos sa naznakom "povraćaj sredstava".

 

IZJAVA O KONVERZIJI

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

All payments will be affected in Serbian currency - dinar (RSD). When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.

 

ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA

Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

 

POLITIKA REKLAMACIJA

Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe, da je proizvod koji ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i sledite navedene korake: Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., telefonski na 011-283-06-03. Poslaćemo Vam potvrdu prijema reklamacije i, na osnovu Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome može li se proizvod zameniti za novi, može li se za proizvod vratiti novac, ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis. U slučajevima kada se proizvod može zameniti za novi i kada se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obaveštenje o povratu novaca/slanju zamenskog proizvoda. Povraćaj novca/zamena za novi proizvod biće odrađena u roku 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 011-283-06-03 ili e-mailom na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis, poslaćemo Vam sve podatke ovlašćenog servisa. Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku proverili stanje pošiljke i poslali novu. Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo rešiti Vašu reklamaciju. Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zameniti za novi ili vratiti uz povraćaj novca i to u roku od 14 dana od prijema proizvoda na Vašu adresu.

 

ISPORUKA I POVRAĆAJ

Rok isporuke: Internet prodavnica Mirius.rs započinje proces organizovanja isporuke proizvoda nakon što kupac u potpunosti dovrši naručivanje i kupovanja proizvoda. Isporuku obavljamo u roku 2 - 7 dana osim proizvoda za koje je kupac posebno obavešten o roku isporuke. Subote i nedelje ne računaju se u rok dostave. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi, u distribucionom centru partnera koje je isti vratio internet prodavnici mirius.rs bez isporuke kupcu i sl.) mirius.rs ne preuzima odgovornost na prvi rizik i obavezuje se poslati zamenski proizvod u najkraćem roku.

Nemogućnost isporuke od strane prodavca: U slučaju nemogućnosti isporuke proizvoda od strane prodavca zbog toga što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, prodavac će pismeno obavestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se potrošač otkazati narudžbu, prodavac će kupcu vratiti uplaćen novac što je pre moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Kada kupac izvrši plaćanje karticom putem Interneta, njegova kartica se ne tereti do isporuke robe. U slučaju otkazivanja narudžbe u roku od sedam dana nakon isporuke prodavac će izvršiti storniranje plaćanja kod banke koja je izdala karticu. Isporuka: mirius.rs internet prodavnica u saradnji sa dostavnim službama vrši dostavu na celom području Republike Srbije.

* Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između Kupca i dostavljača, radnici Internet prodavnice mirius.rs dostavnim službama dostavljaju i broj telefona Kupca navedenog prilikom registracije.

* Ukoliko Kupac želi dostavu nekom drugom dostavnom službom, dužan je o tome obavestiti mirius.rs odmah po izvršenoj narudžbi. U tom slučaju Kupac sam kontaktira dostavnu službu i sa njima dogovara detalje dostave.

* Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. *Prilikom preuzimanja Kupac je dužan proveriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (radniku kompanije koja vrši dostavu).

* Prodavac se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tokom dostave.

*Ako Kupac ne primi robu, ili obavestenje o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, Kupac ima pravo o tome obavestiti Prodavaca kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamenska pošiljka.

* Ako Kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, Prodavac ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom povraćaja e-mailom na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., telefonski na broj 011-2830603. Isporuka za inostranstvo: Molimo Vas da nam pošaljete upit na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. sa navedenim artiklom koji želite da Vam se isporuči i nazivom mesta i države u koju želite da primite paket. U najkraćem roku dostavićemo Vam ponudu sa konkretnom cenom dostave.

 

 


O
Kontakt

Novo u ponudi

KO SMO MI?

U ulici Velikomoravska br. 11 otvaramo novi, poslovni prostor koji će biti koncipiran na distribuciji i prodaji.
Mi radimo ono što volimo i volimo da to većina voli!!!
Iza nas stoji bogato iskustvo u vidu nekoliko restorana koje smo enterijerski i namenski kreirali. To su Lorenzo i Kakalamba, Duke of Duduke, Institut za Burger, Prase i Gulaš i dolazeći Sana Daae.

Prijava na Newsletter

Štampa